Praktik

Hade tänkt lägga upp bilder från igår när jag och Edina var i studion och fotograferade. Men det verkar som att det inte fungerar riktigt, bilderna kommer inte upp. Jag får försöka senare ikväll :)

Nu måste jag fortsätta med att redigera bilder som jag håller på med under praktiken. Är på ett företag och fotograferar deras produkter. Ska dit där senare och lämna bilderna eftersom idag är det sista dagen på praktiken! Skönt! Efter det ska jag faktiskt ut på stan och lämna CV i hopp om ett helgjobb.

Talk to you later!

1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Em

Fin bild! Jag gillar svart/vita foton.

2010-04-01 @ 14:30:38
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • FRÅGOR? MEJLA MIG!

    RSS 2.0