en konstig smärta

Det svider verkligen att sitta såhär och tänka på oss och allt vi hade. Det är en oslagbar smärta att tänka på allt vi har upplevt ihop, och det är en obeskrivlig smärta att vi aldrig kommer skapa ett enda minne tillsammans igen.
Det känns helt sjukt att det har gått så lång tid utan dig nu. När jag sitter och tittar på alla bilder på oss, det känns så långt borta men ändå så nära. Vi spenderade 3 år tillsammans av vår ungdom. Och visst var den en fantastisk tid, som jag ska ta lärdom av, när jag en dag vandrar in i ett nytt förhållande. Vi båda var väldigt duktiga att skylla alla problem på varandra. Men jag vet innerst inne, att jag är inte perfekt och jag var verkligen ingen perfekt flickvän.
Det är dags att jag lär mig leva utan dig nu, hur svårt det än kommer att vara är det ett måste.
Jag kommer sakna dig och våra minnen.
Jag hoppas av hela mitt hjärta, att alla de där bra stunderna vi hade tillsammans, ska du en dag få uppleva med en ny. Jag vill bara att du ska vara lycklig.

Jag saknar dig och kommer göra det föralltid.
Men jag tackar dig för allt du gett mig och allt du har lärt mig Jim Holmkvist.

2 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej, jag har läst igenom princip hela din blogg och jag vill bara säga att jag blir jätte rörd, för jag har nämligen en tämligen lik historia att berätta, som hänt mig själv bara för några veckor sedan. förstår att du inte vet vem jag är riktigt, men jag vill säga att även om det är svårt att överhuvudtaget förstå något sånt här. Så gör jag faktiskt det.

Om du vill prata så vill jag jätte gärna också göra det. Är skönt att kunna prata med någon som faktiskt förstår hur man mår och hur det känns.

hör gärna av dig hade varit nyttigt att prata eller jag kan inte hitta rätt ord egentligen.

Lycka till ifall vi inte skulle höras!

2010-08-08 @ 21:59:07
URL: http://jinderella.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Allt bra idag?

2010-08-12 @ 15:54:29
URL: http://malabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • FRÅGOR? MEJLA MIG!

    RSS 2.0