GONE GONE GONE!!!

Aj. fick lite sådär smått ångest just nu.
Insåg nyss att jag har ganska ny dator och har inga fotouppgifter på denna.
Snart därefter insåg jag även att alla mina bilder är på skolans datorer, som också skulle rensas nu över lovet.

Med andra ord...
Alla.. ALLA... ALLA!!! mina bilder jag har tagit är numera... borta. plums, sådär bara. Kommer aldrig få se de igen.

Aj.
Behöver smälta detta, därefter blir det lite printscreen bilder från min facebook kategori med mina foton. Och det är inte många, men alltid något. Fan. Sorry!


Första bilden jag fotade med min allra första kamera. Haha alltså, väldigt gammal!
0 Kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • FRÅGOR? MEJLA MIG!

    RSS 2.0